Naugarduko gatvės atkarpoje mažinamas automobilių greitis

Naugarduko gatvės atkarpa tarp Švitrigailos ir Pylimo gatvių tampa draugiškesnė dviratininkams. Iki spalio vidurio planuojama pradėti ženklinti dviračių juostas, kad šiomis gatvėmis galėtų saugiai važiuoti ne tik automobiliai, bet ir dviračiai. Susiaurinta gatvės važiuojamąja dalimi bus galima važiuoti 30 km/val. greičiu, praneša Vilniaus miesto savivaldybė.

Sostinėje planuojami pokyčiai eisme ir rekonstrukcijos: kelios naujovės vairuotojų laukia jau šiemet

Nauja eismo tvarka Vilniaus senamiestyje, viešojo transporto ir kitų transporto priemonių srautų atskyrimas, šviesoforai be papildomų žaliųjų rodyklių – tai tik keli pakeitimai, kuriuos artimiausiu metu pastebės sostinės vairuotojai. Be šių, planuojama ir daugiau naujovių, dėl kurių dar bus sprendžiama arba laukiama kitų institucijų sprendimų. LRT.lt apžvelgia visus būsimus ir galimus Vilniaus eismo pakeitimus.

Paskata naujam automobiliui – tik simbolinė? Net ir gavus tūkstantį eurų, tektų kaip reikiant pakratyti savo kišenę

Jau lapkritį šalies vairuotojai gali tikėtis sulaukti valstybės pagalbos įsigyjant naują automobilį. Aplinkos ministerija skaičiuoja, kad dar šiemet bent 5 tūkst. vairuotojų galėtų atsikratyti senų taršių automobilių ir gavę tūkstančio eurų kompensaciją įsigytų naujas mašinas. Tačiau aiškėja, kad net ir gavus tūkstantį eurų, tektų kaip reikiant pakratyti kišenę.

Naujoji „Škoda Scala“: vokiečiai atlaisvino kilpą, veržiančią čekams rankas

Jei paklaustume vairuotojų nuomonės apie „Škoda“ automobilius, turbūt dažniausiai išgirstume atsakymą, kad tai geri automobiliai, tačiau jiems trūksta įvairovės ir geresnės įrangos. To priežastis – „Škoda“ priklauso vokiečių gigantui „Volkswagen“ ir šis užuovėją suteikęs sparnas kartais savo globotinius prispaudžia. Bet panašu, kad kuriant „Scala“ čekams buvo suteikta daugiau laisvės.

„Ford“ elektrifikuotų modelių spurtas: iki 2022 m. aplenks benzininius ir dyzelinius

Frankfurto automobilių parodoje „Ford“ tesi savo pažadą vartotojams: netolimoje ateityje gamintojas elektrifikuos daugumą savo modelių. Prognozuojama, kad iki 2022 m. pabaigos „Ford“ elektriniai modeliai pagal pardavimus aplenks benzininius ir dyzelinius „giminaičius“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Dar šiemet pavasarį Amsterdame „Ford“ atskleidė savo ateities viziją – nuo šiol visi nauji koncerno modeliai turės bent dalelę elektros – nuo „Mild Hybrid“ jėgainių, kur elektrinis variklis atlieka tik pagalbinę funkciją, iki grynų elektromobilių.

„Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera

Frankfurto Tarptautinėje automobilių parodoje „Volkswagen“ pristatė elektromobilį ID.3. Pirmasis MEB elektromobilių platformos modelis yra neutralus CO2 atžvilgiu. Išskirtinė ID.3 1ST versija bus komplektuojama su populiariausia 58 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu leis nuvažiuoti iki 420 km (pagal WLTP), rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Bugatti“ teigia, kad gali viršyti 500 km/val. greitį, tiesiog jie to nenori

Greičiausių pasaulyje serijinių automobilių gamintojas „Bugatti“ neseniai į automobilių pramonės istorijos puslapius įrašė naują rekordą – specialiai parengtas, bet gamybai jau paruoštas šio gamintojo modelis „Chiron“ pasiekė didesnį nei 300 mylių per valandą (483 km/val.) greitį. Gamintojas teigia, kad galėjo pasiekti ir geresnį rezultatą, tiesiog jiems to nereikia.

Lietuvos įmonės perka naujesnius ir brangesnius automobilius

Per pirmąjį 2019 m. pusmetį „Swedbank“ su šalies įmonėmis pasirašė automobilių lizingo sutarčių už beveik 31 mln. eurų sumą, tai yra 7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Banko duomenimis, 4 iš 5 verslo įmonių lizingu įsigyjamų automobilių buvo nauji. Didžiausias automobilių finansavimo poreikio šuolis fiksuotas tarp smulkių ir vidutinių įmonių, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Atnaujintas „Iveco Daily“: įrodymas, kad furgono vairavimas – tikras darbas

Vienoje rankoje laikydamas termopuodelį, sklidiną karštos kavos, o kitoje užrašinę su šiandieninės kelionės maršrutu, jaunas ūkininkas, dėvintis languotus marškinius, mėlyną liemenę ir batus kiek dengiančius džinsus, ropščiasi į savo darbo įrankį, kuris padės išvežioti derlių į prekybos vietas. Tas darbo įrankis – tai atnaujintas „Iveco Daily“ furgonas.

Suskaičiavo, kurie naudoti automobiliai Lietuvoje aplinką teršia labiausiai ir kurie mažiausiai

Vis garsiau kalbant, kad jau 2020-ųjų sausio 1 dieną bus pradėtas skaičiuoti automobilių taršos mokestis, Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta“ panagrinėjo, kokių gamintojų transporto priemonės patikros metu dažniausiai „išbrokuojamos“ dėl išmetimo sistemos trūkumų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Puikiai suvokdami koks nepopuliarus bus sprendimas paversti taršiausius finansiškai nepatraukliais, Vyriausybė lig šiol atskleidė tik kai kuriuos būsimojo taršos mokesčio projekto detales, todėl klausimų kas, kaip, kada, kiek, kodėl tebėra gerokai daugiau nei atsakymų.

Paskola automobiliui: kuo skiriasi lizingas nuo tarpusavio skolinimosi platformų?

Ne kiekvienas galime įsigyti automobilį kada tik panorėję, todėl nereta išeitis – paskola automobiliui. Rinkoje gausu paskolos galimybių, tad kaip išsirinkti geriausią ir viską teisingai apgalvoti? Palyginsime du skolinimosi būdus – lizingą ir „paskolas iš žmonių“ (angl. P2P lending). Šiame straipsnyje atkreipsime jūsų dėmesį į svarbiausius aspektus renkantis teisingą ir protingą būdą skolintis. 

Stovėjimo vietos įsigijimas dar negarantuoja ramybės: sumoki tu, bet stato, kas nori

Tikriausiai ne vienas Vilniaus daugiabučių gyventojas yra susidūręs su nemaloniu jausmu, kai grįžus namo nepavyksta rasti vietos, kur pastatyti automobilį. Kai kurie gyventojai kenčia ir susitaiko su šia problema, tačiau kiti, neapsikentę perpildytų kiemų, situaciją bando reguliuoti įrengdami užtvarus arba įsigydami asmenines parkavimo vietas. Tačiau vienas būdas gali būti neteisėtas, o kitas – negarantuoja, kad vietos neužims vairuotojas, kuriam vieta nepriklauso.

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode